Seringkas Kilas Seimbas, Walau Sekadar Sebelah Mata

Tuesday, December 08, 2009 Posted by Azizah Aling

Sudah lama aku berhasrat untuk mengendalikan blog sendiri. Masa selalu membataskan keadaan (walaupun tak sepatutnya aku berkata begini). Hari ni, demi memenuhi permintaan banyak orang, aku berusaha melaksanakannya dan selebihnya ia juga adalah kehendak sendiri dan disokong oleh teman-teman lain.


Aku akan cuba memanfaatkan apa yang sedang aku usahakan ini sebaiknya agar aku dapat mencurah segenap rasa hati dengan lebih telus tanpa sekatan, menebarkan ilmu ke segenap ruang walaupun aku bukanlah sehebat kamu semua.


"Mencuba lagi sekali tidak akan membuat dunia ini berakhir. Andainya kali ini kamu gagal, ia tidak akan membuat kamu tidak punyai kehendak untuk menjalani kehidupan ini. Semoga kita semua lebih bersemangat untuk berjuang dengan lebih kendiri."


Salam sayang berpanjangan..

0 comments:

Post a Comment