Thursday, December 02, 2010 Posted by Azizah Aling

Assalamualaikum wrt. wbt.


Wah! Lama sungguh jejakku tertinggal di belakang. Aku benar-benar rindukan kalian semua yang sudi menyapaku lewat emel, Facebook juga talian telefon memohon aku kembali mencoret kisah di laman ini. Aduhai sahabat yang budiman, tahukah kalian mengapa aku diam membisu seribu bahasa?



Sebabnya, aku kehilangan kata laluan dan ingatanku yang tua ini lupa apakah kata laluan yang sahih untuk dimasukkan bagi mendapatkan akses ke blog ini. Tuhan Maha Kaya. Aku terjumpa catatan kecil di dalam dompet pagi tadi. Ya, di situ tertulis kata kunci laluan ke laman ini. Tahukan kalian, aku melompat keriangan seperti anak kecil mendapat aiskrim. Hahah! Maka benarlah hakikat bahawa aku sudah tua bukan? Ya, walaupun sudah tua, namun kudratku masih banyak. Hehe~~



Ya! Aku rindukan laman ini. Aku mahu kembali mencoret kisah dan bahasa hati buat tatapan anak generasiku nanti. Aku pasti akan kembali dengan entri yang lebih memberikan makna. Tunggu ya! Izinkan aku lunaskan taklifku terlebih dahulu. Nanti aku pasti bersegera kembali ke sini melakarkan kisah rindu yang menujah kalbu.



Azizah Aling.
Puteri Bunga Semalu.

2 comments:

Darling Pya said...

patut la lama tak berupdet...hehehee

Azizah Aling said...

Hehehehe... Biasalah Acu. Sudah berusia beginilah jadinya. :)
Selepas ini ia akan selalu dikemaskini apa adanya.

Post a Comment